Follow us

[VIDEO] NGERI!!! Bayi Baru Lahir Tercampak Keluar Dari Baby Carrier Yang Tak Diikat Di Kaunter Hospital


Apabila lahirnya zuriat atau seorang anak, maka pasangan ibu bapa pastinya akan menjaga anak mereka itu dengan sebaik-baiknya. Pastinya mereka akan menjaga atau mengelakkan bayi mereka yang baru lahir itu dari sebarang kecederaan atau terjatuh.

Satu rakaman CCTV merakamkan detik-detik cemas ketika seorang bayi yang baru lahir tercampak keluar dari Baby Carrier yang dibawa bapanya ketika ingin meletakkan baby carrier tersebut di atas meja penyambut tetamu sebuah hospital.

Sewaktu kejadian, bapa bayi tersebut, Carlos Henrique gagal untuk menangkap baby carrier anaknya yang secara tak sengaja terjatuh dari meja dan seterusnya ke lantai. Bayi tersebut juga tidak diikat pada tali pinggang keselamatan pada baby carrier tersebut menyebabkan Enzo terkeluar.

Namun begitu, satu keajaiban apabila satu tindakan refleks oleh penyambut tetamu, Leonardo Araujo telah berjaya menangkap Enzo di tangannya.  Mujur tiada sebarang kecederaan yang dialami oleh bayi tersebut. 

Kedua-dua ibu bapa kelihatan terkejut dan ibu berjalan di sekitar meja untuk memeriksa anaknya. Walau bagaimanapun, Araujo berkata beliau mahu terus memegang kanak-kanak kerana "mahu pastikan dia tidak sakit". 

Bercakap kepada wartawan, beliau berkata: 

"Saya sedang membuat urusan dikomputer, dan sedang memuktamadkan bil hospital si ibu, apabila saya mendengar bapa bayi tersebut menjerit"
Ia memang menakutkan dan mecemaskan kami, namun begitu, bayi itu tetap tenang.

Ibu bapa bayi itu juga dalam keadaan terkejut.

" Beliau kemudiannya dilihat membalut bayi itu ke dalam carrier dan membantu pasangan itu menghantar Enzo ke kereta. 

Bapa bayi itu berkata: "Ia adalah kerja Tuhan Bagi saya Saya hanya mahu melupakan buat masa ini dan menjaga bayi saya.."

sumber: mirror.co.uk



Post a Comment

0 Comments