Follow us

Maria Farida Kini Trauma Dengan Ex-Wife Suami!! Dulu Sahabat Baik Sekarang Macam Anjing Dengan Kucing

Sering kita melihat gambar bagaimana romantiknya Maria Farida bersama suaminya yang terlihat saling mencintai antara satu sama lain.

Terkini, Maria Farida dan bekas isteri suaminya, Karen Rayyan tidak senang duduk kerana dan trauma kerana selalu diganggu, difitnah dan diugut oleh ex-wife Datuk Rahman umpama anjing dengan kucing.

Akibat sudah tidak mampu lagi menghadapi siutasi ini, Maria Farida bertindak untuk memfailkan saman terhadap Karen.



Demi menjaga keselamatan mereka berdua, Maria Farida dan Datuk Rahman telah mengupah pengawal peribadi untuk menjamin keselamatan mereka. 
Sebelum menjadi isteri Rahman, saya telah diberi amaran oleh rakan rapat dan suami bahawa akan berlaku perbalahan sebegini. Saya sudah bersedia, namun tidak menyangka ia akan berlarutan selepas enam bulan kami berkahwin. Tiada apa yang saya harapkan selain kehidupan yang tenang.
Sejujurnya saya kini berdepan trauma. Selain terganggu fokus sewaktu bekerja, ia sedikit sebanyak menjejaskan emosi. Disebabkan gangguan dan segala ugutan, saya dan suami juga telah mengambil keputusan untuk mengupah pengawal peribadi sejak tahun lalu bagi menjaga keselamatan kami sekeluarga.

Bersabarlah dengan dugaan dan cabaran ini

Post a Comment

0 Comments