Follow us

Pesakit Bengang Nurse Hospital Tanya " Kenapa Tak cukur Bulu Ni?


Seorang pesakit di sebuah hospital di  Hospital Sultan Abdul Halim  baru-baru ini bengang apabila seorang nurse telah bertanya kepadanya ketika dia hendak menjalani pembedahan kecil membuang kelenjar yang tumbuh di celah pahanya..
 Sebelum pembedahan hendak dilakukan, seorang nurse menyuruh saya buka seluar untuk memeriksa bahagian yang hendak dibedah.

Menurut pesakit berkenaan..

Tiba-tiba nurse tersebut marah saya.

"Kenapa tak cukur bulu ni?!"

Kemudian, dua nurse muda mengambil pisau cukur, mereka pegang kemaluan saya, dan mencukur bulu kemaluan saya sehingga licin sambil tergelak-gelak.

Saya betul-betul rasa terkejut dan tidak tahu nak cakap apa. Bila saya tanya kepada mereka, kenapa bulu kemaluan tersebut perlu dicukur kerana yang hendak dibedah itu hanya di bahagian celah paha.

"Kalau doktor nampak 'semak samun' ini, dia tak nak buat operation ni," kata mereka.

Adakah perkara ini memang diwajibkan atau memang nurse tersebut sengaja mengambil kesempatan ke atas diri saya? 

Perlukah saya melaporkan perkara ini kepada pihak berkuasa? - Pengadu | Ditulis semula untuk siaran 

sumber: THEHYPEMEDIA.COM

Post a Comment

0 Comments