Follow us

Foto Pasangan Pengantin Melayu Yang Unik Ini Jadi Viral Kenapa?




Foto Pasangan Pengantin Melayu Yang Unik Ini Jadi Viral Kenapa? | Sungguh indahnya kisah cinta sepasang pengantin baru ini sehingga kisahnya telah berjaya mendapat perhatian pelayar internet. 

Beberapa keping gambar kemeriahan majlis perkahwinan mereka telah viral di media sosial Facebook. Setiap manusia itu telah dijadikan untuk hidup berpasang-pasangan walaupun setiap manusia itu mempunyai berbagai kekurangan dan kelemahan yang ada pada diri sendiri. 

Lihatlah, di mana sepasang pengantin Melayu ini telah membuktikan sebenarnya cinta itu buta dan tak kenal rupa paras, bentuk fizikal badan dan kelemahan yang ada. 

Gambar yang telah dikongsikan ini mendapat pujian serta sokongan dari pelbagai pihak yang begitu teruja sekali serta begitu terharu dengan keikhlasan cinta yang ditunjukkkan oleh kdua-dua mempelai ini. 

Kebanyakan netizen menyifatkan pengantin perempuan tersebut sangat bertuah kerana mendapat keikhlasan cinta dari lelaki yang kini telahpun bergelar suaminya. 

Kami berdoa ke hadrat Illahi semoga kedua mempelai ini akan terus mengecapi kebahagian hingga ke ambang syurga. Bagi yang masih mencari pasangan cinta mereka, ingatlah bahawa jodoh pertemuan seseorang itu telah tetapkan oleh Allah SWT.

Post a Comment

0 Comments